štvrtok 19. apríla 2012

Warren buffet: rakovina prostaty

Jednému z najväčších investorov všetkých čias bola diagnostikovaná rakovina prostaty prvej úrovne. Aj napriek tejto informácii investor odkazuje:"cítim sa výborne".



Odkaz akcionárom Berkshire Hathaway:
Musím vás uvedomiť s tým, že mi bola diagnostikovaná rakovina prostaty prvého stupňa. Dobrá správa však je, že môj doktor mi  povedal, že moja kondícia je v dobrom stave a nijak to neohrozuje kvalitu môjho života nejakým významným spôsobom. Testy nepreukázali výskyt rakoviny v iných častiach tela.

Reuters

Ja a moji doktori sme sa zhodli na tom, že sa budem liečiť na dennej báze ožarovaním a začnem v polovičke Júla. Tento proces obmedzí moje cesty v tom období, ale inak neplánujem meniť svoj denný režim.

Cítim sa skvele, ako by som bol v normálnom stave, hladina mojej energie je na 100%.

Dám vedieť akcionárom v prípade, že by sa niečo zmenilo. Samozrejme, všetko je možné. Ale ja som presvedčený, že ten deň je ešte ďaleko.

Warren E. Buffet

1 komentár:

  1. Pekný optimizmus. Ale tento pán zabudol v honbe za peniazmi sa starať o svoje zdravie.

    OdpovedaťOdstrániť