O pár týždňov
predstaví Facebook nový software, bez ktorého si žiadny marketér nebude vedieť
predstaviť svoje internetové podnikanie. Táto platforma bude znázorňovať, akú
úspešnosť majú ich fans stránky, vzhľadom na ich jednotlivé reklamy.
Tento nový merač –
Action measurement, ktorý sa objaví užívateľovi ako stĺpec a koláčový graf
v správcovi reklám, pomôže ušiť na mieru každý jeho marketingový krok. David
Baser, produktový manažér Facebooku prezradil: “Nie je to len analytický
software, zároveň to je aj optimalizačné zariadenie“.
Už tradične,
marketér používa Ads Manager facebooku na vytváranie nových reklám, zacieli ich
na špecifickú demografickú skupinu a meria úspešnosť danej kampane. No s novým
nástrojom bude schopný ponoriť sa hlbšie do detailov používateľských dát.
Akcie, ktoré bude
môcť marketér používať prostredníctvom Facebooku sú:
- ľudia, ktorí o tom hovoria ( vrátane už tradičných „Like buttons“, zdieľanie stránkových príspevkov, komentárov, check-inov, označení na fotografiách, ponuku zdieľania, prehlásenia)
- Nainštalované aplikácie
- práve používaná aplikácia
- kredity použitých aplikácií (koľkokrát niekto používa kredit v aplikáciách)
- množstvo použitých kreditov
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára