streda 18. apríla 2012

Marketingový software z dielne Facebooku


O pár týždňov predstaví Facebook nový software, bez ktorého si žiadny marketér nebude vedieť predstaviť svoje internetové podnikanie. Táto platforma bude znázorňovať, akú úspešnosť majú ich fans stránky, vzhľadom na ich jednotlivé reklamy.


Tento nový merač – Action measurement, ktorý sa objaví užívateľovi ako stĺpec a koláčový graf v správcovi reklám, pomôže ušiť na mieru každý jeho marketingový krok. David Baser, produktový manažér Facebooku prezradil: “Nie je to len analytický software, zároveň to je aj optimalizačné zariadenie“.

Už tradične, marketér používa Ads Manager facebooku na vytváranie nových reklám, zacieli ich na špecifickú demografickú skupinu a meria úspešnosť danej kampane. No s novým nástrojom bude schopný ponoriť sa hlbšie do detailov používateľských dát.

Akcie, ktoré bude môcť marketér používať prostredníctvom Facebooku sú:
  • ľudia, ktorí o tom hovoria ( vrátane už tradičných „Like buttons“, zdieľanie stránkových príspevkov,      komentárov, check-inov, označení na fotografiách, ponuku zdieľania, prehlásenia)
  • Nainštalované aplikácie
  • práve používaná aplikácia
  • kredity použitých aplikácií (koľkokrát niekto používa kredit v aplikáciách)
  • množstvo použitých kreditov

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára