Soren Gordhamer
je organizátorom Wisdom 2.0 Conferences, ktoré združujú zamestnancov z Google,
Facebook, Twitter a Zynga spolu s učiteľmi a mentormi skúmajúcich
všímavosť a múdrosť v modernom veku. Môžete odoberať jeho aktualizácie cez Twitter na
@SorenG.
V našom prepojenom
svete je ľahké si myslieť, že viac informácií nám prináša aj väčšie šance na
úspech. Kým väčšie množstvo informácií môže pre nás byť výhodou pri logickom riešení problémov, je to k ničomu
v oblasti inovácií. Je to ako pravidlá hry meniaca myšlienka spoločnosti
Apple – iPhone, v ktorú Steve Jobs tak veril.
V životopise
technologického mága Stevea Jobsa je
citát:“začal som si uvedomovať, že intuitívne porozumenie a vedomie sú
výraznejšie ako abstraktné myslenie a logické analýzy“. To, na čo narážal,
bola rozdielna kvalita vedomia, ktoré menej ovplyvňujú externé informácie a viac ho ovplyvňuje vnútorná
inteligencia.
Jednoznačne je
dôležité poznať aj externé faktory, ale stále je to vnútorná inteligencia,
ktorá je najdôležitejšia pre akékoľvek kreatívne osoby alebo spoločnosti.
Fungovalo to ako kľúčový faktor pri vytváraní moderných úspešných spoločností a naďalej
to kľúčovým faktorom aj ostane.
Všímavosť v podnikaní
nie je niečo, čo dokáže každý dosiahnuť. No pre každého rozumného človeka sú tu
vnútorné ukazovatele, ktorými môže spoznať hodnotu myšlienky.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára