streda 16. mája 2012

Warren Buffet pre deti: Pozrite sa na svojich spolužiakov a vyberte koho kúpiť a koho predať


Warren Buffet si myslí, že do všetkého sa dá investovať a na všetkom sa dá investovanie aj učiť. Aj na ľuďoch. Pozrite sa na spolužiakov/kolegov okolo seba. Vyberte jedného ku kúpe podľa charakteristických vlastností ktoré máte radi a ktoré vám vadia. Potom sa pozrite znova a vyberte jedného na predaj a odôvodnite si prečo. Zapíšte tieto atribúty. Potom si všimnete, že tieto kvality nie sú vrodené ale získavajú sa životom. Zapisujte ich a nasledujte.


Jeho ďalšie odporúčania pre deti zahŕňa:
"Mám vzťah k maľovaniu obrazov. Užite si to, čo robíte a potom v prípade že ste podali dobrý výkon, tak bude ešte lepší."

"Môj otec  ma naučil, že je dôležité sledovať svoje vnútorné skóre a počas života ho zlepšovať. To mi pomohlo sledovať veci, ktoré ma bavia robiť."

Ďalej Warren Buffet hovoril o bohatnutí:
 "Na svadobnej ceste som cestoval na západ. Keď som navštívil kasíno a videl všetkých tých múdrych a dobre oblečených ľudí pri hre so šancou proti nim, uvedomil som si, že nebudem mať problém stať sa bohatým."

Povedal aj, že dnes je veľa príležitostí uspieť:
 "V dnešnej dobe existuje mnoho možností. Žijeme v bohatšej spoločnosti, len myslieť na rozvoj sme mali aspoň poslednú dekádu."

"Najšťastnejší  človek na svete je dieťa narodené v USA v tejto dobe viac, ako kedykoľvek predtým."

"Internet je nádherný zdroj a je to všetko skoro zadarmo.  Milujem svoj osobný triskáč, ale až keď nemám prístup k internetu."

"Zvažujte a porovnávajte svoj život oproti životu vašich rodičov. Na svete neexistuje žiadna cesta k nulovému súčtu."

"Je tu omnoho viac príležitostí ako včera. A mladý ľudia budú mať omnoho viac príležitostí dnes ako včera."

Source: business Insider

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára