pondelok 22. septembra 2014

Living in the Jungle


Finančný trh mi v priebehu času priniesol aj niečo bolesti ale aj niečo víťazstiev. Začal som sa viac sústrediť práve na tie strasti a bolesti, pretože ma posunuli omnoho ďalej ako som bol. A neplánujem prestať. Prvé výsledky sa dostavili aj pomocou affiliate marketingu, kde sa už poaly tiež niečo črtá a verím, že to bude len lepšie. Je to vec ktorú môžem len odporúčať. Pretože prečo si nenechať platiť za to že prinesiete klientov do nejakej spoločnosti že ano. 



Najviac ma teší, že práve týmto spôsobom dostávam viac priestoru venovať sa niečomu, čo ma naozaj baví. A nemusieť myslieť na to kedy budem musieť z finančných dôvodov prestať. 

Ak si chcete zarábať cez affiliate hore som pripravil banner kde si môžete otvoriť affiliate konto u IronFX. Tak, ako na to? 

- Cez banner sa dostanete na stránku pre affiliate partnerov IronFX
- Kliknite na zelené pole "Join Now"
- Po otvorení stránky si vyplníte údaje a potvrdíte
- Keď spracujú údaje, budú vás kontaktovať kvôli potvrdeniu

Pre koho to je vhodné? Hlavne pre webmasterov čo si chcú svojou stránkou niečo zarobiť naviac bez toho aby museli čakať na kliky na reklamu. 

Priniesť to môže až 600 dolárov za registrovaného uživatela čo si založil reálny obchodný účet. V závislosti na tom kolko si na ten účet vložil. Minimum je 200 dolárov zisk pre vás. :) To je pekná suma na začiatok. 

Nehovoriac o tom, že tie peniaze si môžete zhodnotiť ešte na finančnom trhu. 

Ja som moc tento program robiť nechcel. Lebo som mal pocit že to čo budem ponúkať nie je správne. Ale sám som si na finančnom trhu niečo zarobil a keď dokážem poradiť, tak s dôverou som sa do toho pustil. A je to and moje očakávania. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára